Wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.
Wymagany wniosek - w formie elektronicznej – wzór wniosku do pobrania na dole strony.
Podstawa Prawna - Art. 30 ustawy z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, - Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
|
|
III. Załączniki do wniosku Brak |
|
IV. Dokumenty do wglądu |
|
V. Opłaty Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia - 17 zł.
Opłatę należy dokonać przelewem na konto Urzędu Gminy Secemin: Bank Spółdzielczy we Włoszczowie Oddział w Seceminie 70 8276 1026 2100 0003 03001. |
|
VII. Miejsce załatwienia sprawy pokój 5a, tel.34/355 60 17 wew.41 VI. Termin załatwienia sprawy Nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia wniosku. |
|
VIII. Godziny pracy Pn.- Pt. 730 – 1530 |
|
IX. Tryb odwoławczy Nie przysługuje |
|
X. Uwagi Wójt Gminy wydaje zaświadczenia, potwierdzające fakty albo stan prawny, wynikające z prowadzonej ewidencji, rejestrów bądź z innych danych znajdujących się w posiadaniu Urzędu Gminy.
Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego należy złożyć w sekretariacie UG Secemin pok. Nr 13 (II piętro). |
Pliki do pobrania
wniosek o wydanie Zaswiadczenia.pdf (185.83 KB)
wniosek o wydanie Zaswiadczenia.doc (33.50 KB)