Wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
13 grudnia 2016

Wymagany wniosek
Formularz wniosku dostępny jest:
- w wersji papierowej w Referacie Inwestycji i Gospodarki Komunalnej – pokój nr 5a (parter)

- w formie elektronicznej – wzór wniosku do pobrania na dole strony.

 

Podstawa Prawna

- Art. 30 ustawy z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,

- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

 

III. Załączniki do wniosku

Brak

IV. Dokumenty do wglądu
Wypis z rejestru gruntów.

V. Opłaty

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia - 17 zł.

 

Opłatę należy dokonać przelewem na konto Urzędu Gminy Secemin: Bank Spółdzielczy we Włoszczowie Oddział w Seceminie 70 8276 1026 2100 0003 03001.

VII. Miejsce załatwienia sprawy
Adres: Urząd Gminy Secemin, ul. Struga 2, 29-145 Secemin

pokój 5a, tel.34/355 60 17 wew.41

VI. Termin załatwienia sprawy

Nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia wniosku.

VIII. Godziny pracy

Pn.- Pt. 730 – 1530

IX. Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

X. Uwagi

Wójt Gminy wydaje zaświadczenia, potwierdzające fakty albo stan prawny, wynikające z prowadzonej ewidencji, rejestrów bądź z innych danych znajdujących się w posiadaniu Urzędu Gminy.

 

Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego należy złożyć w sekretariacie UG Secemin pok. Nr 13 (II piętro).