GMINA SECEMIN
„Jak rozliczyć PIT-37 przez Internet za 2017 rok” w Urzędzie Skarbowym we Włoszczowie
1 lutego 2018
Naczelnik Urzędu Skarbowego we Włoszczowie informuje, że na Sali Obsługi tutejszego Urzędu Skarbowego będzie uruchomione stanowisko komputerowe, gdzie będzie można wysłać zeznanie podatkowe za rok 2017 w formie elektronicznej. Pracownik tutejszego Urzędu będzie udzielał instrukcji i wspomagał wysłanie zeznania.
Stanowisko będzie czynne w poniedziałki w godz. 15.00 – 18.00 oraz w środy w godz. 10.00 -13.00.
Osoby chcące wysłać zeznanie podatkowe za rok 2017 drogą elektroniczną muszą ze sobą posiadać:
- dokument tożsamości,
- informacje od płatników za 2017r., np. PIT-11, PIT-11A, PIT-8C,
- informację na temat kwoty przychodu ogółem wykazanej w zeznaniu za rok poprzedni, tj. kopię zeznania lub informację PIT od płatnika za 2016r,
- kwoty przysługujących odliczeń.
Korzyści wynikające ze złożenia deklaracji w formie elektronicznej:
- szybszy zwrot nadpłaty,
- oszczędność czasu,
- niższe koszty złożenia deklaracji podatkowej,
- proste i bezpieczne wypełnienie deklaracji podatkowej.
Zapraszamy Serdecznie