GMINA SECEMIN

Polityka Ochrony Danych Osobowych

KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Dopełniając obowiązku informacyjnego zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informujemy, że:

                        Gmina Secemin

  1. Struga 2
    29-145 Secemin

- na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.;

- na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f, jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (ubezpieczenie, monitoring systemów informatycznych, monitoring);

                                                                     

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

 

Dopełniając obowiązku informacyjnego zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 ze zm.), informujemy, że:

  1. Struga 2
    29-145 Secemin
  1. realizacji przysługujących Gminie uprawnień bądź spełnienia przez Gminę obowiązków określonych przepisami prawa lub gdy jest to niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej oraz niezbędnego i prawidłowego wykonania umowy/obsługi o charakterze handlowym, w tym podjęcia działań przed zawarciem umowy/przyjęciem zamówienia na żądanie osoby, której dane dotyczą; /podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b),
    e) i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych/;
  2. wykonywania czynności zgodnie z udzielonymi przez Panią/Pana zgodami; /podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) i zgodnie
    z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych/;
  3. wykonywania czynności wymaganych obowiązującymi przepisami prawnymi
    i administracyjnymi; /podane dane będą przetwarzane na podstawie
    6 ust. 1 pkt c) i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych/;
  4. wypełniania ustawowych zadań wynikających w szczególności z:
    • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
    • ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
    • ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
    • ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
    • ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
    • ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminie
    • ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę
      i zbiorowym odprowadzaniu ścieków innych aktów prawa powszechnie obowiązującego.
  5. realizacji prawnie uzasadnionego interesu Gminy, a w szczególności:
    • dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń;
    • prowadzenia analiz jakości świadczonych usług/sprzedaży; /podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych/;

 

 

Pliki do pobrania