Nabór wniosków o usuwanie azbestu
Zainteresowanych odbiorem azbestu w 2022 r. prosimy
o złożenie wniosku w terminie
do dnia 28.02.2022 r.
w sekretariacie Urzędu Gminy Secemin, ul. Struga 2, 29-145 Secemin.
- Dofinansowaniu podlegają w 100% koszty demontażu, załadunku, transportu
i utylizacji wyrobów zawierających azbest demontowanych z obiektów budowlanych oraz składowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych położonych na terenie gminy Secemin; - Z dofinansowania skorzystać mogą osoby fizyczne będące właścicielami (współwłaścicielami, wieczystymi użytkownikami) budynków mieszkalnych
i budynków gospodarczych zlokalizowanych na terenie gminy Secemin; - Dofinansowanie nie obejmuje tej części obiektu budowlanego, która jest wykorzystywana do prowadzenia działalności gospodarczej.
Wniosek o dofinansowanie usuwania azbestu można pobrać w Urzędzie Gminy Secemin pok. nr 5a lub ze strony internetowej www.secemin.pl w zakładce ,,Nabór wniosków na usuwanie azbestu". Wnioski o dofinansowanie będą realizowane według kolejności ich złożenia.
UWAGA!
Dofinansowanie nie pokrywa kosztów związanych z zakupem
i montażem nowych pokryć dachowych oraz kosztów uzgodnień
i dokumentacji technicznej.
Pliki do pobrania
wniosek - azbest.pdf (552.81 KB)