Usuwanie azbestu z terenu Gminy Secemin
Przypominamy, że nabór wniosków o zakwalifikowanie do udziału w programie usuwania azbestu z nieruchomości położonych na terenie Gminy Secemin prowadzony jest w trybie ciągłym.
Wzór wniosku można pobrać w tut. urzędzie w pokoju nr 5 oraz z poniższego załącznika.
W przypadku ubiegania się o zakwalifikowanie do udziału w programie usuwania azbestu, wnioskodawca ma obowiązek zgłosić planowaną wymianę pokrycia dachowego w Starostwie Powiatowym we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa w Wydziale Architektury i Budownictwa II PIĘTRO pok. nr 307-309 lub jeśli Wnioskodawca posiada Profil zaufany wówczas można zgłoszenia dokonać elektronicznie poprzez platformę
E-Budownictwo https://wnioski.gunb.gov.pl/
Kserokopia zgłoszenia robót budowlanych oraz kserokopia dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości muszą być dołączone do wniosku o zakwalifikowanie do udziału w programie usuwania azbestu składanego w Urzędzie Gminy Secemin.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Secemin, Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej, pokój nr 5
w godzinach pracy Urzędu od 7:30 do 15:30 oraz pod numerem tel.34/399 57 32
Dofinansowanie nastąpi pod warunkiem przyznania dotacji na to zadanie dla Gminy Secemin. Dofinansowanie nie obejmuje kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
Pliki do pobrania
wniosek - azbest.doc (70.00 KB)